Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE, WYMIANA

ZWROTY

Zgodnie z naszym regulaminem, każdy Klient będący Konsumentem może odstąpić od zawartej umowy oraz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W celu dokonania zwrotu nabytych produktów należy wypełnić formularz zwrotu (dostępny poniżej) a następnie odesłać go za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@pomponislomka.pl lub pisemnie na adres sklepu podany poniżej.

Zakupione produkty należy odesłać na adres sklepu:

Pompon i Słomka
Sebastian Tomaszewski
ul. Zaściankowa 96/5
02-988 Warszawa

WYMIANA

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, w celu dokonania wymiany zakupionych w naszym sklepie produktów, należy dokonać ich zwrotu, a następnie nabyć inny produkt. Można to zrobić w sposób opisany powyżej w punkcie ZWROTY.

W sprawach wymagających szybkiej wymiany produktów i indywidualnego załatwienia sprawy najlepiej się z nami bezpośrednio skontaktować (informacje).

REKLAMACJE/RĘKOJMIA

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub zawiera wady, które uniemożliwiają jego wykorzystanie czy też zmniejszają jego atrakcyjność, wystarczy, że wypełnisz formularz skorzystania z prawa rękojmi (dostępny poniżej), a my niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i wymienimy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze (maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni)

 

Zał. Nr 1. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Zał. Nr 2. Wzór oświadczenia skorzystania przez kupującego z prawa rękojmi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl